Get Adobe Flash player


25 jaar inkoop- en retail ervaring geeft een enorme brok aan ervaringen en kennis. Ervaringen hoe fabrikanten het minder professioneel aanpakken. Maar ook juist ervaringen waarbij er in relatieve korte tijd lange partnerships zijn opgebouwd. Internationale samenwerkingsverbanden hebben mij veel zienswijzen, verschillende aanpakken en een grote verscheidenheid aan strategieën als bagage opgeleverd. Een juiste balans zien te vinden tussen inkoop, promotionele activiteiten, assortiment, en onderscheidend vermogen van uw formule zie ik als een mooie uitdaging. Uw klant staat hierbij altijd centraal.

 

Mijn toegevoegde waarde binnen uw onderneming:

Organiseren en begeleiden van uw afdeling category management of inkoop.

Sparren met uw category managers over mogelijkheden.

Meedenken in marketing beslissingen van uw formule.

Internationaal sourcen van alternatieve mogelijkheden op artikelgebied en presentatietechnieken.

Realiseren inkoopvoordelen en of verhogen promotionele bijdragen.

Uitvoeren van een jaargesprekcyclus.

Bezoeken en organiseren internationale beurzen.

Tijdelijke ondersteuning op uw afdelingen bij onderbezetting.

Actuele kennis en relaties in de levensmiddelenbranche.

Meedenken in efficiency processen en doen.

 

Mijn aanpak: analytisch sterk, daadkrachtig, innovatief en gedreven. Met consument als basis.