Get Adobe Flash player


Jarenlang heb ik meegekeken bij de diverse winkelformules van de bij Superunie aangesloten leden. Elke formule retailde: op zijn eigen typische manier, met zijn eigen specialisme, zijn eigen positionering en zijn eigen sterke en zwakke punten. Tijdens de vele vergaderingen bij Superunie leerden de formules veel van elkaar en versterkten elkaar. Gedurende mijn Superunie periode zijn er veel formules gekomen maar ook weer veel verdwenen. Ook werden de formules onderling overgenomen, wat een boeiend en leerzaam proces is. Na mijn Superunie periode was ik toch wel heel benieuwd hoe retailen daadwerkelijk in elkaar stak. Bij Dekamarkt en Poiesz heb ik vervolgens ervaren hoe prachtig en aan de andere kant hoe gecompliceerd retailen in al zijn facetten met al zijn specialismen werkt.

 

Mijn toegevoegde  binnen uw onderneming:

Meedenken in de ontwikkeling van uw formule.

Optimaliseren logistieke stromen, met name op (semi) vers gebied.

Creëren van onderscheidend vermogen.

Meedenken in marketing concepten.

Efficiency op de winkelvloer.

Sparren en verbeteren category management.

Optimaliseren prijsbeleid.

Hoe creëren we onderscheidend vermogen op assortimentsgebied?

Verbeteren innovatief vermogen van uw formule.

Intermediair naar met name primaire sector.

Onderzoeken mogelijkheden op verpakkingsgebied.

 

Mijn aanpak: analytisch sterk, creatief, daadkrachtig, initiatiefrijk en gedreven.